خانه / ماهی قزل آلا / لیست قیمت بزرگترین شرکت خرید و فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

لیست قیمت بزرگترین شرکت خرید و فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

بزرگترین شرکت خرید و فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی که توانایی تامین انواع ماهی :

  • میگو پرورشی
  • میگو دریایی
  • قزل آلا
  • کپور

را دارا می باشند که به صورت روزانه حجم بسیاری را روانه بازار تهران، اصفهان ،مشهد، تبریز، یزد، کرج، رشت و همدان می نمایند.
ماهی که جزء یکی از اساسی‌ترین آبزیان می باشد دارای خواص بسیار متنوعی از جمله خون سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد که نقش بسیار زیادی در دفاع در برابر میکروب ها دارد.

ماهی سرشار از ویتامین‌های گروه b است که از شاخص‌ترین ویتامین های مورد نیاز بدن انسان است.
علاوه بر مزایای فوق ماهی دارای طعم بسیار لذیذ و خوشمزه برای برگزاری مجالس و میهمانی های فاخر می باشد.

فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

لیست قیمت بزرگترین شرکت خرید و فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

قیمت فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی به صورت روزانه در نوسان است و این موضوع به آن دلیل است که میزان صید هر روز متفاوت است.
قیمت انواع ماهی های قزل آلا از ۱۵ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان متغیر است که توسط مصرف کنندگان متعددی مورد خریداری قرار می‌گیرد.

تفاوت قیمت در نوع ماهی ها به دلیل کیفیت پخت و مقدار تیغ و گوشت فیله شده آن می‌باشد.
مثلاً ماهی قزل صورتی به دلیل فراوان بودن تیغ آن دارای قیمت ارزان تری نسبت به ماهی قزل آلا صورتی که از حداقل تیغ برخوردار است می باشد.

فروش عمده ماهی و میگو

فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

گروه صیادی به عنوان تخصصی ترین گروه صیادان در قزل آلا کشور حجم بسیار زیادی از ماهی های صید شده جهت فراوری و تولید کنسرو و فیله و همینطور عرضه به صورت گرم در سراسر کشور را به عهده دارد.

گروه صیادان که بیشتر در بنادر جنوبی کشور مانند بندرعباس و چابهار و کنارک و بوشهر و عسلویه و ماهشهر مستقر هستند تامین کنندگان مستقیم با پایین ترین قیمت های انواع ماهی در کشور شناخته می‌شوند.

انواع میگو پرورشی

میگوی پرورشی به عنوان یک غذای اصلی در مصرف جهانی غذاهای دریایی ظاهر شده است و با طعم لذیذ و تطبیق پذیری میزها را آراسته می کند. دنیای متنوع آبزی پروری باعث پیدایش انبوهی از انواع میگو شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد، مشخصات طعم و روش های پرورش هستند. در این مقاله، ما به قلمرو شگفت‌انگیز پرورش میگو و فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشیمی‌پردازیم، انواع مختلف میگوهای پرورشی، ویژگی‌های متمایز آن‌ها و فرآیندهای پیچیده‌ای که به تولید آنها کمک می‌کنند را بررسی می‌کنیم.

 Penaeus vannamei: میگوی سفید پا

Penaeus vannamei که معمولاً به عنوان میگوی سفید پا شناخته می شود، به عنوان شاهدی بر پیشرفت در پرورش میگو است. این گونه میگو که به دلیل سرعت رشد سریع و سازگاری با شرایط محیطی مختلف مشهور است، شهرت جهانی پیدا کرده است. میگوی سفید پا که از سواحل اقیانوس آرام آمریکای مرکزی و جنوبی سرچشمه می گیرد، راه خود را به فعالیت های آبزی پروری در سراسر قاره ها باز کرده است.

پرورش میگوی Whiteleg اغلب در سیستم های فشرده در مقیاس بزرگ انجام می شود، جایی که جوجه کشی ها نقش اساسی در تهیه نهال های با کیفیت بالا ایفا می کنند. میگو در طیف وسیعی از شوری ها و دماها رشد می کند و آنها را برای مکان های جغرافیایی مختلف مناسب می کند. نتیجه یک میگوی آبدار و با طعم ملایم است که در بشقاب های سراسر جهان به محبوبیت تبدیل شده است.

 Penaeus monodon: میگوی ببر سیاه

میگوی ببری سیاه Penaeus monodon یا میگوی ببری سیاه با ظاهر متمایز و طعم قوی خود جلب توجه می کند. این گونه که منشا آن منطقه هند و اقیانوسیه است، به دلیل اندازه قابل توجه و بافت محکم خود شهرت زیادی به دست آورده است. آبزی پروری میگوی ببر سیاه نیازمند مدیریت دقیق کیفیت آب و شرایط محیطی است.

پرورش میگوی ببر سیاه اغلب از روش‌های سنتی گسترده و همچنین تکنیک‌های نوآورانه‌ای مانند کشت چندباره برکه‌ها استفاده می‌کند. این به میگو اجازه می دهد تا با سایر گونه های آبزی تعامل داشته باشد و به شیوه های کشاورزی پایدار کمک کند. میگوی ببر سیاه که به دلیل تطبیق پذیری در کاربردهای آشپزی شهرت دارد، همچنان یک انتخاب مطلوب برای غذاهای مختلف لذیذ است.

 Litopenaeus stylirostris: میگو آبی اقیانوس آرام

میگو آبی اقیانوس آرام که با نام علمی Litopenaeus stylirostris شناخته می شود، از شرق اقیانوس آرام می آید. این گونه با رنگ آبی چشمگیر و گوشت لطیف و شیرین خود را مجذوب خود می کند. پرورش میگو آبی اقیانوس آرام با سازگاری آن با سیستم های مختلف پرورش، از جمله روش های گسترده و فشرده مشخص می شود.

میگوهای آبی اقیانوس آرام به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و طعم لطیف در بین مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته اند. این میگوها اغلب در محیط هایی با مدیریت دقیق پرورش داده می شوند که رشد و کیفیت مطلوب را تضمین می کند. با افزایش تقاضا برای غذاهای دریایی پایدار، سازگاری میگو آبی اقیانوس آرام با شیوه‌های کشاورزی مسئولانه، آن را به عنوان یک انتخاب امیدوارکننده برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست قرار می‌دهد.

 Fenneropenaeus chinensis: میگوی سفید چینی

Fenneropenaeus chinensis یا میگوی سفید چینی که بومی آب‌های ساحلی چین است، دارای طعم ملایم شیرین و بافت لطیف است. این گونه به سنگ بنای صنعت آبزی پروری چین تبدیل شده است و سهم قابل توجهی در تولید میگو در این کشور دارد.

پرورش میگوی سفید چینی مستلزم یک رویکرد جامع است، از مدیریت جوجه کشی تا سیستم های رشد. کشاورزان برای اطمینان از رشد بهینه میگو، پیشگیری از بیماری، مدیریت کیفیت آب و شیوه های پایدار را در اولویت قرار می دهند. نتیجه یک نوع میگو با کیفیت بالا و مورد توجه است که میزهای سراسر چین و فراتر از آن را زیبا می کند.

 Macrobrachium rosenbergii: میگوی غول پیکر آب شیرین

میگوی غول پیکر آب شیرین، Macrobrachium rosenbergii، با ترجیح خود برای محیط های آب شیرین از همتایان دریایی خود جدا است. این گونه که منشا آن در جنوب شرقی آسیا است، در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری محبوبیت پیدا کرده است. میگوی غول پیکر آب شیرین با اندازه، رنگ پر جنب و جوش و طعم منحصر به فرد خود تحت تأثیر قرار می گیرد.

پرورش میگوی غول پیکر آب شیرین نیازمند دانش تخصصی سیستم های پرورش آبزیان است. کشاورزان میگو از تکنیک هایی استفاده می کنند که به ترجیحات زیستگاهی خاص این گونه پاسخ می دهد. سازگاری میگوها با منابع مختلف خوراک و محیط های کشاورزی به جذابیت آنها به عنوان یک انتخاب غذای دریایی متمایز و خوش طعم کمک می کند.

دنیای میگوی پرورشی ملیله ای است که با تنوع، نوآوری و مراقبت دقیق بافته شده است. هر نوع میگوی پرورشی ویژگی های منحصر به فرد خود را در مرحله آشپزی به ارمغان می آورد، از رشد سریع میگوی ساق سفید گرفته تا طعم قوی میگوی ببری سیاه. با تشدید تقاضای جهانی برای غذاهای دریایی پایدار، پرورش دهندگان میگو در سرتاسر جهان از ترکیبی هماهنگ از خرد سنتی و فناوری های پیشرفته برای اطمینان از در دسترس بودن مداوم این سخت پوستان دلپذیر استفاده می کنند. همانطور که طعم ها را می چشیم و از بافت انواع میگوهای پرورشی لذت می بریم، از فداکاری و تخصص کسانی که در دنیای پر جنب و جوش آبزی پروری سهیم هستند، تجلیل می کنیم.

مراکز صید و خرید و فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

مراکز صید انواع آبزیان و میگو ها در شهرها و بنادر بزرگ ساحلی کشور مستقر هستند که بزرگترین آنها بندر عباس و بندر چابهار و کنارک و میناب و قشم و عسلویه می باشند.

مرکز خرید و فروش انواع آبزیان و میگونیز به صورت سنتی در بندرهای اصلی  کشور مستقر هستند که بسیار پررونق نیز می باشند.( بازار ماهی و میگو – خرید و فروش عمده میگو پرورشی با ارزانترین قیمت )
بزرگترین مرکز صید و خرید و فروش عمده ماهی و میگو گروه صیادان هستند که بخش عمده‌ای از بازار انواع ماهی را به خود اختصاص دادند.
گروه صیادان با دارا بودن ۱۲۰۰ شناور و همکاری با بیش از  ۱۸۰۰ ناخدا توانایی تامین حجم بسیار بالایی از ماهی کشور را دارند.

انواع میگو پرورشی

فروش ماهی قزل آلا به صورت عمده

فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی به صورت عمده توسط اشخاص و گروه های تخصصی انجام می گیرد که این افراد با خرید انواع ماهی به صورت خورده به خریداران تحویل می نمایند.
ماهی های قزل آلا که از طیف متنوعی برخوردار هستند توسط عواملی در قزل آلا به صورت عمده خریداری می‌شود و پس از سورتینگ و طبقه بندی انواع آن به بازارهای مختلف عرضه می شوند.( خرید ارزان آبزیان – قیمت فروش ماهی قزل آلا پرورشی در تهران )

بایستی به این نکته توجه نمود که به دلیل تنوع انواع ماهی های قزل آلا موجود در بازار کشور و عوامل متعددی که بر قیمت تأثیر دارد نکاتی در هنگام خرید توجه نمایید.

درخواست لیست قیمت شرکت فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی

در صورتی که قصد خرید به صورت عمده انواع ماهی را مستقیماً از صیادان به ویژه گروه هویار دارید با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.
مشاوران فروش عمده ماهی قزل آلا و میگو پرورشی ما موظف هستند که به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند.

جهت خريد و فروش انواع ماهی های جنوب، قزل آلا و میگو می توانید با ما در تماس باشید:
مدیر فروش : سعید آزاد فلاح
 : راه هاي ارتباطي

شماره موبايل: 09126754662

آدرس تلگرام: hoyarco@

شماره واتساپ: 09126754662

مدیر پشتیبانی : میثم باقری

شماره موبايل: 09907209690

شماره واتساپ: 09907209690

همچنین ببینید

خرید عمده ماهی قزل آلا

قیمت روز آبزیان – خرید عمده ماهی قزل آلا پرورشی در تهران و کرج

خرید عمده ماهی قزل آلا پرورشی در تهران و کرج به صورت تازه، منجمد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.